Ny vecka!

Ursäkta den obefintliga uppdateringen över helgen, men tiden var full med annat! Har bland annat skrivit tenta, varit på revy och middag, och även jobbat en del. Känns lyx att kunna skriva "jobb" när man egentligen bara ridit och suttit i sadeln som jag älskar, men det är ju faktiskt mitt jobb numera hehe :D
 
Idag har haft en ledig förmiddag. Har bara tagit det lugnt och fixat i stallet och även lite här i mitt gamla rum hos mor och far. Blir lite förändringar i mitt liv denna våren, kommer inte plugga något utan jobba heltid här i Sävsjö och sedan är ju hästarna också. Av olika anledningar fick det till slut bli såhär i vår... Så har rensat ur garderoben och fixat lite så jag är redo för jobb tills nästa vecka!
 
 
I eftermiddag blir det ridning för min del. Dels ska Chicca ridas en sväng här någonstans. Har ju varit stenhårt överallt i helgen men idag har vi tö här, så nu är det mest blask igen. Hade tänkt ta en sväng på åkern men vet inte hur underlaget är där, och heller inte hur underlaget är i paddocken efter att den frös i fredags (när det var sådär superkallt med närmre 20minus) även att vi saltat tidigare. Så får se helt enkelt vart det bär iväg för dagens ridpass.
 
 
 
Resten av veckan blir det jobb tisdag och fredag, en hel del ridning främst tisdag och torsdag och till helgen, samt på torsdag morgon har jag en körlektion igen för BE-kort. Kul vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON