Sadlar hos Markestad

Ni vet väl att Markestad Ridsport får in leveranser med sadlar nu i januari? De har precis fått leverans av Whitaker, Prestige och Antares, och framöver kommer det hem sadlar bland annat från Ikonic (före detta Tolga) och även Tekna.
 
De tar dessutom emot begagnade sadlar till försäljning med 10% i provision. 
 
Om ni är intresserade av att komma i kontakt med Amanda på Markestad Ridsport så nås hon via mail [email protected]. Ni kan också kika in på deras hemsida eller facebook-sida "Markestad Ridsport Eksjö" för att hitta mer information. 
 
 
 
Snart kommer Amanda hem till mig och Chicca för att prova ut en ny sadel till oss, LÄNGTAR!!  :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON