Influensa

Hej på er!
 
Hoppas allt är bra med er! Med mig är det väl lite si sådär men det börjar gå åt rätt håll nu äntligen! Har legat med influensa i 3 dagar med rätt hög feber, och när jag väl trodde jag började bli lite frisk så tog influensan en egen vändning igår natt med spya. Tror inte det var riktig magsjuka för vem ska ha kunnat smitta mig i sängen? så antar det är en följd av influensan jag haft... Sak samma var det inte särskilt härligt och efter detta var kroppen helt fördärvad minst sagt...
 
Så gårdagen spenderas först på toaletten från kl 01-07 ca och sedan sov jag mestadels hela dagen. Idag är jag lite piggare men fortfarande väldigt svag i min kropp, men ska försöka äta något litet idag så får vi se vad kroppen säger. 
 
Annars är det mesta bra här! hehe hästarna har fått någon dags ofrivillig vila extra men de har longerats och njutit i solen lite extra om dagarna så jag tror inte de klagar direkt! Doris är väl annars den som utvecklas mest just nu, gör stora framsteg från ridpass till ridpass vilket är jättekul! :D får bli lite mer riktiga uppdatering om hästarna när jag är helt på benen igen och är tillbaka i sadeln! 
 
 
En bild från i helgen tagen under de 2 minuterna jag spenderade utomhus och hann njuta av det härliga vädret! Med favoritmamman såklart, snart är det bara 2 månader kvar tills fölisen ska komma ut! Vi längtar sååå 
 
 
I helgen väntar tävling för min del med 2 andra hästar i Värnamo. Har tyvärr inte hunnit rida någon av dem denna veckan då all ridning jag hade planerad i helgen har skjutits fram, så det fanns tyvärr inte någon lucka kvar till det nu när jag blev sjuk... Men det ska nog gå lika bra ändå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON