2018

Då var vi inne på det nya året efter en alldeles härlig jul, nyår och ledighet! Förra veckan var jag helt ledig men denna veckan har jag jobbat några dagar, men avslutade dagens arbetspass för en liten stund sedan. 
 
Julen började med uppesittarkväll hos Linus familj med god mat och bingolotto! Dessvärre ingen vinst men det är väl så det ska vara på uppesittarkvällen helt enkelt hehe. Julen ska ju se likadan ut varje år, och jag vinner aldrig ;)
Julafton spenderades hos mina föräldrar med syskon, syskonbarn och kusiner. Jag ÄLSKAR julafton och allt som hör julen till hehe, och det var lika härligt att fira jul denna gången också. All tid tillsammans man får vid jul är ju bara fantastisk. 
 
 
 
Dagen därpå, juldagen, bar det iväg för 2årskalas till min systerson. Tacos och presenter som lite break från all jul, perfekt :D 
 
 
 
Annandagen spenderas med släktmiddag igen och lite bad i år faktiskt (den årliga skridskor-turneringen blev inställd så vi åkte till badhuset istället) och nyåret firades in tillsammans med 10 vänner och middag! Jättetrevlig kväll men dessvärre har jag inga foton från det...
 
 
Nu är vi inne på det nya året och idag blir mitt stall fullt. Jag som tänkte att januari blir en "lugn" månad eftersom vädret brukar vara som det är och jag står utan ridhus.. Vem vill skicka sin häst dit? hehe. Men fel hade jag och idag flyttar det in en 3åring för inridning och matchning mot treårstest. Kul :D  
 
 
Chicca var på dressyrträning igår och jag har sakta börjat räkna ner till årets första start nu. Planerar att åka till Ljungby vecka 9. 
Doris är på lite vila men fick ställa upp på julhälsning från henne och sina fyrbenta kompisar i stallet. Och främst tacka alla för 2017 - kunder och samarbetspartners Markestad Ridsport och Stalltrivsel. :D  Vi ser fram emot att jobba med er framöver, Markestad Ridsport som hjälper oss med rätt utrustning och Stalltrivsel för bästa ströet till hästarnas boxar. Är så tacksam att ni vill vara med och stötta min verksamhet!! 
 
 
 
Nu ska jag ut och förbereda insläpp, rida och invänta hästen som kommer i lite senare. Ikväll blir det bio tillsammans med min Linus för att njuta det sista av jullugnet. På måndag är det tillbaka till verkligheten igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON