På tävling

Hallo på er! 
Sitter för tillfället i husvagnen och lyssnar på regnet vid en tävling i Halmstad! Vi anlände igår och stannar tills imorgon, så skönt med lite semester kombinerat med tävling 😃 det behöver nog både jag och Linus, komma iväg lite och bara vara. 
(null)

Chicca är det som är med och igår gick hon en 120-klass där vi var dubbelt felfria och slutade på en 6e placering 🌟 idag är planen att hon hoppar en 130klass så hoppas jag på en bra känsla även idag. 

Hemma står de andra hästarna kvar med någon extra dags vila. Har fullt stall jemma nu - småpojkarna kom hem för två veckor sedan och i samma veva flyttade en 2,5åring in för inridning. Sista utbildningshästen för i år så sedan blir det lite lugnare över vintermånaderna med bara mina egna hästar i fokus, ska faktiskt bli rätt skönt efter en fullspäckad sensommar/höst...

För er som undrar hur det går med huset så är det fullt ös där! Linus jobbar som bara den och nu har i stort sett alla innerväggar kommit upp och om någon vecka kommer elektrikerna. Sjukt! Känns som att vi precis börjat med detta projektet... 
(null)

Framöver rullar livet på med jobb, hästar och husbygge. Och lite träffar med vännerna såklart ❤️ 
Nästa helg väntar tävling i Jönköping med 3 hästar och helgen därpå är det Elmia 😃 hoppas jag träffar några av er där, kom fram och säg hej vetja om jag skulle missa er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON