Välkomna!

Välkomna alla nya och gamla läsare till min nystartade blogg!
Jag kände för ca en månad sedan att jag behövde ta ett break, och ett rejält sådant.
Vad som har hänt sedan sist är att jag har hoppat av skolan, eller i rättare sagt tagit ett studieuppehåll! Jag har också börjat jobba, och från och med den 9/1 januari jobbar jag 55% i ett skolkök, och tar hand om hästarna utöver det! Perfekt enligt mig :)
Jag har även firat jul, en alldeles underbar jul. Fick en massa fina klappar på julafton, träffade hela tjocka släkten på juldagen, och spelade traditionell hockeymatch på annandagen där jag både hann med att göra assist, mål och självmål ;) haha, vilken stjärna man är!

Nu siktar jag mot att åka till Gran Canaria på lördag med världens bästa pojkvän! Vi stannar där i en vecka, och därefter börjar min vardag igen!

På hästfronten är det ganska lugnt för tillfället... Lupol vilar (skrittas lite i skogen) just nu och har gjort ett tag. Han är en häst som behöver ganska mycket vila för att sätta muskler, så efter att jag kommer hem nästa helg så har han haft ett break på sammanlagt 5 veckor. Skönt för honom!! :) men därefter blir det hårdträning!

Nu sitter jag i Jönköping och har precis haft möte med syon och fått broschyrer om uppehållet, så nu tänkte jag dra till a6 och kolla på mellandagsrean!! :D
Vi hörs!


Kommentarer
Linnea

Like it!!! :D

2011-12-28 @ 18:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON