Fredagen den 13e!

Goddag på er!

Har ni haft en bra och olycksfri fredagen den 13e hittills? ;) Får hoppas det i alla fall!
Min har hittills vatt kanon, och tidsschemat har hållt!


Började dagen med att sy en gardin till Simon, blev väl ganska bra tycker jag för att vara den första gardin jag syr i mitt liv! haha. Därefter bakade vi en äppelpaj och jag fixade i ordning stallet med!


Klockan 12 kom Hanna på besök, trevligt!

Därefter blev det lunch, och nu ska jag försöka självlära mig programmet Equipe inför ridklubbens tävling nästa vecka... Hmm, undra hur det ska gå? och varför i hela friden har de inte en telefonsupport?!?!?

Aja, får försöka hålla humöret i skick så ska det nog lösa sig ;)


Kommentarer
Carro

Sv: Både skorna och chapsen är från hööks, riktigt snygga tycker jag ^^ haha!

2012-04-13 @ 17:09:31
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Sofia

Fin blog!!

2012-04-15 @ 08:38:21
URL: http://smpb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON