Hemma efter ännu en arbetsdag...

Japp, då var man hemma efter ännu en arbetsdag, där jag idag har agerat lärare i en klass 3. 
Galna barn, mycket ljud och uteaktiviteter... Ja, kan säga att mitt huvud är ganska trött just nu! ;)
 
Men nu måste jag gå ut och plocka ihop ponnyns saker, de kommer och hämtar honom om någon timma så han får komma in och äta lite också först! 
Sen vet jag inte riktigt hur planeringen ser ut för resten av dagen. Ska hoppa Cappellini och förhoppningsvis hinna ta in småhästarna och longera dom lite. Sen vet jag inte riktigt ännu när den andra hästen som ska bo här en vecka kommer hit ikväll, så får försöka klämma ihop allting på något sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON