Kopplar av..

God kväll på er!
Hoppas ni haft en bra start på veckan!
Min dag började med att tvätta transporten, vi kan väl säga att det var ganska nödvändigt! haha. Men fin, det blev den :D 
Foto: Sådär, då var transporten som ny igen ;)
 
 
Nu i eftermiddag, efter några timmars jobb mitt på dagen, har jag longerat småhästarna. Får min sadel i slutet av veckan, så tills dess longerar vi lite och Chicca behöver minst sagt tränas på att bli tränsad!!
I alla fall, longeringen gick jättebra! Slutade med att trava över vattenmattan med en bom över vilket dom gjorde utan en suck båda två!! Då blir man ju ganska stolt kan jag lova er :D 
 
 

Kommentarer
Linnea

Härligt att henny är igång med skrivandet:D och härligt att hästarna sköter sig :D

Svar: Ja, de är så duktiga så! :D
Henny Vinlöf

2012-08-27 @ 21:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON