December

Idag är det första december. Äntligen en ny månad känner jag, troligtvis den mysigaste på hela året med!
Jag verkligen älskar allt som har med december att göra. Snö, jul och nyår. Sen behöver det kanske inte bli alltför kallt bara, men resten får gärna vara! ;)
 
 
Idag skiner solen och jag har suttit inne i stort sett hela förmiddagen och planerat en massa med ridskolan... Det ska tryckas ihop lite grupper så vi kan starta upp några nya istället! Så det är lite att pyssla med för att få ihop allting...
Men nu tänkte jag i alla fall bege mig ut och rida ett pass med Lupol på ridbanan! Min kära far saltade den i torsdags innan kylan kom, så den är mjuk och fin just nu. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON