Fråga

Fick en fråga för ett tag sen om vilken som är min favorithäst bland mina egna hästar?
Det står alltså mellan Lupol, Eron och Chicca.
 
Och helt ärligt är det helt omöjligt att svara på den frågan.
 
De betyder så mycket på olika sätt för mig.
 
 
Jag och Lupol, vi har sånt band mellan oss för att prestera på tävlingsbanorna tillsammans. Han är liksom min tävlingskompis.
Vi måste båda vara i bra form för att vara bra tillsammans.
 
Han är ju helt klart favoriten om man ser till ridbarheten. Den jag kan sitta och trimma och göra alla de roliga sakerna på backen med. Som man kan lära sig otroligt mycket tillsammans med och utvecklas med.
 
 
 
Eron och Chicca är ju också mina favoriter på ett helt annat sätt.
De är så unga fortfarande och med dom har man en helt annan relation. Det är mera på nivån att få förtroende för varandra, vi överraskar varandra hela tiden på olika sätt. Jag med nya saker att göra och testa på, och de med hur mycket de förstår vad jag menar och hur de vill utvecklas och lära sig mera.
Dessa två kanske ger mera tillbaka. Eller, det är lättare att se det åtminstone i och med att de ena dagen knappt förstår var man menar, och dagen därpå kan man tro att man aldrig gjort något annat än just det som de inte förstod dagen innan...
 
 
Så alla mina hästar är favoriter i mina ögon, fast på olika sätt och i olika situationer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON