Freeedaaag!

Åh, äntligen är härliga fredagen här! Dan före dan före dan före dopparedagen! 
Tror det blev rätt där va? ;) haha
 
 
I alla fall..
Idag jobbar jag (igen) från klockan 7:30-17:30 på ett dagis.. Ganska lång dag, men hoppas några barn går hem tidigare idag eftersom det är sista arbetsdagen innan jul, så kanske min dag också blir lite kortare!
 
Efter jobbet kommer Emelie och hämtar mig så ska vi åka och köpa sista julklappen till mammsen!
Sedan på kvällen ska jag rida lite och därereft fira mamma, då hon fyller år idag!!

Stort grattis på din dag mamma! 
 

Kommentarer
fanny & Filippa-hästblogg

Fin blogg,besök gärna vår och lämmna gärna en kommentar :)! Allt bra?!

2012-12-21 @ 19:01:03
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON