Lördag

Då var jag inne för denna dag! Resten av kvällen kommer jag garanterat tillbringa i soffan, troligtvis framför sagan om ringen! Helt okej för min del faktiskt..
 
 
Visningen tidigare idag gick bra. Nu är det bara att vänta och se för att höra vad de säger om hästen. Kan inte göra så mycket mer än att hålla tummarna! Vi är nöjda i alla fall och hästen skötte sig bra, så nu är det upp till köparen ;)
 
Nu i eftermiddag har jag stått i kiosken på hockeyn... Var trevligt och mycket folk som vanligt! Kul när det går bra för dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON