Måndag

Hej på er!


Äter lunch nu och tänkte uppdatera här lite samtidigt..
Helgen har varit lugn och skön. Simon har varit hemma och vi har inte gjort något speciellt direkt..
Hästarna har skött sig kanon och som jag berättade igår har nu Eron gått på vintervila. Blir 2 månader är det tänkt, sätts igång igen i februari! Skönt för honom, och han har verkligen gjort sig förtjänt av den också! =)
 
Idag vaknade man upp av men mindre rolig syn, -15 grader idag klockan 7 på morgonen! 
Ska bli sådär roligt kan jag meddela er då att stå i ett kallt ridhus och hålla lektioner till klockan nio ikväll... Det är inte ofta jag tycker synd om mig själv, men idag gör jag bannemej det! haha. Usch för rejäl kyla rent ut sagt!!
 
 
Nu ska jag ut och ge hästarna mat, sedan drar jag iväg till jobbet. Vi hörs! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON