Söndag

Sådär, då var 2 hästar motionerade och stallet fixat!
Chicca och Lirco har ridits nu på förmiddagen. 

Lirco skötte sig kanon. Repeterade lite trav idag efter några extra dagars vila, men han skötte sig bra =) Blir trav nu hela veckan så får vi se om han är redo för lite galopp nästa helg!
Chicca gjorde sitt slutprov idag med skritt, trav och galopp helt utan longering i båda varven och skötte sig super! Så nu är det dags för henne att vila!
Ganska skönt för det innebär endast att jag har 2 hästar att rida just nu, Lupol och Lirco. Lugnt nu vid jul och allt!
 
 
Nu är det dags för lite lunch snart, sen kommer jag tillbringa hela eftermiddagen nere på ridskolan.
 
Klockan 13 ska jag träffa skötarna. De ska julpynta i stallet och jag ska passa på att rida lite =)
Sen klockan 15 ska jag ha möte med en om en liten hemlig grej hihi. Sen klockan 16 är det tävlings och träningsmöte för oss inför nästa år, spännande och hoppas att många har några roliga idéer att komma med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON