Tung dag...

Idag är det en tung dag för vår familj. Begravning står på schemat, och för mig är det min livs första begravning.

Jag har haft turen av att få växa upp med hela släkten, förutom morfar som gick bort när jag var liten, men nu är det väldigt jobbigt också eftersom jag inte alls vet vad som väntar i och med att jag aldrig varit på en begravning tidigare...

Men men. Såhär är livets gång och jag är glad att jag fick leva med mormor så många år jag har gjort. Hon var bäst och jag saknar henne otroligt mycket...

Nu ska jag försöka gr mig ut och skritta en sväng med syster och Lupol och försöka komma på lite andra tankar innan det är dags...
Vi hörs imorgon igen!


Kommentarer
linnea

<3

Svar: <3
Henny Vinlöf

2012-12-20 @ 13:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON