2 februari 2012

Blev ingen ridning för mig ikväll. Hade tänkt att åka med Lupol till ridhuset och hoppat lite småhinder, tränat på lydnad :) men tycker det är för kallt för att anstränga hästen idag. Var -14 grader hos oss runt klockan fem, och det är för kallt tycker jag. Hästarna ska inte behöva anstränga sig vid den temperaturen!
Så istället sitter jag och smider lite planer just nu :) hehe. Pappersarbete må faktiskt vara ganska roligt ibland! ;)
Bjuder på en bild på mig och 2 av mina bästa vänner i Falsterbo för några år sen! Saknar det som attan, men snart är vi där igen!! wiiho :D

Kommentarer
Linnea:)

Åh det är saknat, falsterbooo!!!

2012-02-02 @ 21:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON