.

åh, hur många mer än jag är det som bokstavligen hatar rubriker till inlägget? jag kommer aldrig på någon bra eller "rolig", utan slutar alltid med dagens... något, eller datumet eller nåt annat tråkigt..
Som om det är något problem tänker ni? haha, ja det kan jag svara er då att det är det! :P

Jaja, skit samma.. ni får leva med tråkiga rubriker, och ikväll blir det inget annat än en punkt...


Dagen har flytit på bra, jag har i stort sett gäspat mig igenom den ;)
Har vatt så sjukt trött hela dagen att det inte är sant, och ändå har ju vädret varit toppen idag så man tycker ju man borde bli lite piggare av det! men icke så nicke...
Har i alla fall hunnit med att rida Eron! Skritt och trav blev det idag och det gick galant!
Därefter blev det en skogstur på Cappe, mysigt i solen! :)

Nu ikväll har jag varit hos Linnea och kollat på när hon tränade för Lasse :D kul! och väldigt intressant att stå på läktaren till en Lasseträning, gör knappt det annars ju utan jag rider ju jämt :P haha. Men det var bra! lite kallt bara ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen, vi hörs imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON