Kollat på träning!

Blev inget ridhus för min del ikväll, det är isgata hemma hos oss... Och om vi hade tagit oss härifrån, så hade vi garanterat blivit fast vid ridhuset, vi har vatt fast där förr... Så vi tog det säkra före det osäkra helt enkelt! Surt enligt mig, men jag förstår att de inte vill köra också...

Så istället åkte jag och mamma och kollade på hoppträningar på ett annat ställe.. Har blivit frågad om jag vill ha vara med, men har aldrig sett en träning för honom innan så ville gärna kolla lite först :) men det såg intressant ut så det får vi nog testa tycker jag =)

Nu ska jag lägga mig och ladda upp inför morgondagen, god natt på er =)

Kommentarer
Anna

Är det Ottosson du ska börja träna för? :)

2012-02-23 @ 07:18:12
gotlandsryttare Karro

tack för frågorna! de va jätte kul! jag säger till när svaren kommer upp :D

2012-02-23 @ 07:40:34
URL: http://karroannie.blogg.se/
Henny :)

Svar Anna: Jag kommer vara med ibland i alla fall, när det passar mig och det finns platser över :)

2012-02-23 @ 13:29:54
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON