Måndag

Hej på er kära läsare!
Ursäkta att uppdateringen idag inte har varit den bästa, men jag har inte mått särskilt bra så har inte riktigt haft lust till att sitta här...

Dagen började i alla fall med jobb, sen sov jag några timmar i soffan för att sedan gå upp till stallet och fixa! Hade tänkt att rida ut en runda med Lupol idag, men vädret var inte det roligaste så beslutade för att han fick vila idag... Men vi gosade och borstade lite, och gav han några morötter =) han ska ju veta att det är han som är kungen i stallet, enligt mig i alla fall! ;)

Imorgon blir det först jobb, sen ska jag och Emelie rida ut! Hoppas på fint väder! :D

Kommentarer
Carro

Sv: Haha, jaha! Ja det är det ju då :D

2012-02-20 @ 22:51:13
URL: http://baraacarro.blogg.se/
gotlandsryttare Karro

undrar du något om hur det är att bo på lilla ön gotlan? fråga isåfall gärna en fråga till frågestunden ! <3

http://karroannie.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment

2012-02-21 @ 07:26:48
URL: http://karroannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON