Onsdag

God kväll på er! :)
Min "lugna" dag blev inte riktigt som det var tänkt, men ändå har den varit lugn på något sätt! :) har varit ute och pysslat hela eftermiddagen och kom inte ni förrän halv tio nu ikväll...
Började med att göra i ordning stallet och sen rida Eron. Gick fint! Lite spänd men vi höll oss på mattan. Travade idag också :)
Därefter åt jag lite grann, och sen gjorde jag i ordning Lupol för att åka till ridhuset :) har varit där och ridit nu ikväll och sen fixat det sista i stallet och gett hästarna mat och sånt! :)

Älskar verkligen att vara ute och framförallt i stallet... Det kan inte finnas något bättre för själen!! Särskilt inte när man tillbringar tiden i sitt alldeles egna stall, få göra saker i sin egna takt och bara njuta! :D

Aja, nu ska inte jag uppehålla er allt för länge ;)
Imorgon är jag ledig och det kommer bli 3 vändor till ridhuset för min del.. Först som "hästskötare" åt Emelie och Cappe. Därefter åker vi ner med Eron och rider lite, och till sist blir det årets första hoppträning med Lupol :D åh vad jag har längtat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON