Shopping i Göteborg!

Dessa saker fick jag med mig hem ifrån Göteborg i helgen! Supernöjd med allting :D



Pannband med silvriga klinker =)



Supervarma vinterkängor på 75% rea, endast dessa fanns kvar :D bästa köpet enligt mina fötter ;) haha. Nu slipper de förfrysa nästa vinter!



Blått fleecetäcke att ha hemma i boxarna ;)



Fick också med två runda vattenmattor hem och en "vanlig" avlång.. Här hos oss ska det inte finnas några tittiga hästar längre!! ;)



Fick även med mig ett supersnyggt schabrak med mig hem från Christina Sport, men den bilden verkar jag ha lyckats radera?! Aja, ska försöka ta en bild på det någon dag om ni vill se :D

Kommentarer
Linnea

fina grejer!:) Schabraket vill ja absolut se bild på :D

2012-02-27 @ 18:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON