Söndag kväll

God kväll på er fina läsare! :)
Tur för mig att ni håller er kvar här även att min uppdatering är ganska så dålig för tillfället... Men, jag ska bättra mig! :)
Imorgon kommer det förhoppningsvis upp lite film här om jag löser det! ;) teknik och mitt humör är kanske inte den bästa kombinationen, men jag ska göra mitt bästa! Har i alla fall en del att bjuda på då Lupol och Cappe har hoppats idag och Eron löshoppats. De alla skötte sig super dessutom, kul med fina hästar :D

Imorgon blir det jobb hela dagen och därefter ska jag till Landsbro för att ta hand om Chicca. Hovslagaren kommer dit imorgon också så blir att jag är där en stund :) sen ska Lupol ridas ut!

Nu ska jag krypa ner i Simons famn i soffan igen! Ha en fin sista kväll på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON