Söta skolbarn!

Haha, idag var ett av alla barn på skolan så himla söt!!

Elev: Henny, vad är det för mat imorgon?
Jag: Men lilla du, det är ju lördag imon :) Det är ju helg nu!
Elev: Ja just det ja!! Men vad är det för mat på måndag då?
Jag: haha, men då är det ju lov! ;) så du får ingen mat här då heller!
Elev: ja just det ja... Åhh, jag är så himla trög!!

Ja, de är ju för söta de där små!! :D


Aja, nu ska jag upp till stallet och mocka. Blir till att rida båda pållarna sen! :)
Och senare idag kommer Simon hem :D Bra fredag helt enkelt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON