Uppdatering!

Hallo på er :D

kom nyss hem från jobbet, och har precis fått reda på att jag ska vara kvar där tills den 22 mars, därefter jobbar jag på min gamla gymnasieskola Aleholm fram tills påsklovet ;) kan ju bli trevligt att träffa alla sina gamla lärare där! haha.


Idag ska jag rida och fortsätta med mina bommar, har ju dragit mig lite för att börja med dom för det är så grymt jobbigt att tejpa! haha. Tar ju fasiken år och dar, plus att någon måste hjälpa mig med det. Men får fjäska lite för mamma sen :)


Kommentarer
Johanna Brogård

woop woop, ses där! :D

2012-02-29 @ 22:19:10
URL: http://johannabrogard.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON