8 januari 2012

God kväll på er ;)
Sitter här och försöker få tiden att gå så jag kan gå ut och ge hästarna kvällsmat och sen ta mig en dusch innan jag hoppar ner i min alldeles egna säng :)
Var iväg och red Lupol i ridhuset idag för första gången efter hans 5 veckors vila. Emelie skulle ändå dit så jag och Lupol följde med för att skritta och trava litegrann.. Började med att ridhuset var fullt med 5 andra hästar + mig och Emelie, vilket kanske inte var drömscenariet med Lupol efter vilan ;) haha. Men han höll sig på mattan ändå tycker jag, spänd som en fiolsträng men lugnade ner sig efter lite skrittarbete så det fick bli några varv i trav med. Lupol var megalycklig! haha :)
Sen hem och ta hand om nytillskottet.. Tänkte ge er en presentation om hästen imorgon och även visa en liten bild på honom då :)

Kommentarer
josefina

Ska du vara med i helgen ?? :D

2012-01-09 @ 11:44:14
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON