Dagen!

Är precis inkommen ifrån stallet, har målat bommarna och är inne på den andra färgen nu! Bara 2 strykningar kvar nu och sen är de 4 första färdiga :D gött!
Dagen har annars bestått av jobb. Började dagen med att agera idrottslärare, haha. Lite ovanlig situation men det gick bra tycker jag! ;) därefter var det tillbaka till mitt "vanliga/riktiga" jobb, vilket gick galant ;)
Har även vatt ute på en ridtur på Eron idag, en lite längre skrittur (= ca 10min, och inte inne i hagen ;) haha) för att träna på start och stopp. Snart får vi ge oss ut själva, lite repetition först bara men planerar att premiärturen blir av till helgen! Hoppas jag sitter kvar bara, verkar vara en bockbenägen häst det där ;)
(En av de första dagarna med Eron. Var snälla och ignorera min förstora gravid-jacka ;) haha. Där ser ni även hur halva stallet ser ut! :D )

Kommentarer
Linnea:)

haha fick du springa in till småpojkarna??:P

2012-01-25 @ 21:16:31
Henny :)

haha, japp! En av de gjorde även naken-dansen!! hahaha. Jag trodde jag skulle dö. Så söta, men sååå pinsamt!!

2012-01-25 @ 21:28:04
Linnea:)

Olalaa!! hett;) haha.. och nu kom ja och tänka på sommaren och polacken!!! OLALA! hahah... Ok, nu ska ja sova!!:P

2012-01-25 @ 22:00:07
Henny :)

Haha, ja just de ja. Dom hade jag glömt x) de var ju för roliga ;)

2012-01-26 @ 15:43:09
URL: http://hennyvinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON