Dagens hästpass!

God kväll på er!
Nu är jag inne och har precis även ätit efter en hel eftermiddag och kväll i stallet.
Har varit i ridhuset med Lupol, han gick som en klocka! Och jag bara njuter av att få rida lite ordentligt igen, äntligen! :D imorgon blir det ett pass på åkern och sen på torsdag ska vi till ridhuset och hoppa lite småhinder :D längtar!!
Väl hemma var det dags för Eron, och det var en stor dag för honom idag. Det var dags för mig att hoppa upp ;)
Och han skötte sig exemplariskt! Så imorgon blir det en liten skrittrunda med pappsen som ledare :)
Bjuder på ett par mindre fina vardagsbilder från idag på Eron ;)

Kommentarer
Linnea:)

Måste komma och titta snart!!

2012-01-18 @ 18:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON