Dagens ridpass

God kväll på er!
Sitter i soffan och slappar nu, ska strax bege mig till sängen hade jag tänkt :)
Eftermiddagen har mest bestått av häst, men fick avbryta en stund då Linnea kom på besök :D trevligt värre med impulsfika!! ;)
Efter det åkte jag iväg med Lupol till ridhuset, och han var sååå fin!! ;D Äntligen börjar vi hitta tillbaka till formen som vi hade innan vilan, hans långa kropp börjar äntligen hitta tillbaka! La mycket fokus på öppna i både trav och galopp, tempoväxlingar och övergångar :) Vilket resulterade i en mycket fin häst!
Nehe, nu kallar sängen. vi hörs imon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON