Fixar!!

Håller på att fixar en massa här hemma...
Har vatt ute och smörjt en del i eftermiddag, och nu håller jag på att fixa i ordning en ny "dagboks-pärm" till hästarna där jag skriver vart de rids och hur mycket och sånt där, ja ni ryttare fattar ;)
Kom nyss hem ifrån att ha varit och köpt en ny blomma till mitt rum också, en av de gamla har dött :( haha. Jag är sämst på att hålla liv i mina stackars blommor...
Nu ska jag och mamma baka en kaka, sen ska jag ut och måla bommarna gröna en sista gång, därefter är det dags för en ny färg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON