Flyinge!

Vilken trevlig kväll det var igår :D fast ännu en gång konstaterade man att det var alldeles för längesen man sågs och att det absolut inte får dröja lika länge till man ses nästa gång ;) haha. Men tiden ska ju räcka till också! Vi var i alla fall ute och åt på en kinarestaurang, och därefter åkte vi hem till ett par och satt mest och snackade hela kvällen! :)
Idag ska jag åka till Flyinge över dagen!
Lasse hämtar upp mig runt 11, och därefter bär det av.
Kommer vara där hela dagen, så räkna inte med någon särskilt bra uppdatering idag ;)
Vet inte riktigt när jag kommer hem, men det blir nog ganska sent, får se om jag hinner uppdatera er då!
Ne, nu måste jag äta frukost och sen ge mig ut och göra i ordning stallet och longera Eron, som för den delen skötte sig kanon igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON