Hemma igen!

Hej på er igen!
Nu är jag åter tillbaka efter en alldeles underbar vecka på gran canaria! :D har en massa bilder att visa er, men måste komma hem först. Är för tillfället hos Simon i Linköping då vi kom hem ganska sent igår, så vi har sovit här inatt och ska snart åka hem mot Sävsjö :)
Lite överraskande för oss alla är att jag råkade köpa oss en häst under veckan som gått. Haha, så kan det gå. Så den står och väntar på mig där hemma nu ;) Har inte sett den i verkligheten så vi får se vad det är för nåt helt enkelt!

Aja, nu ska jag hjälpa Simon med väskorna och all packning. Men vi hörs senare idag =) Puss på er!

Kommentarer
Shuni

Vad för häst? :D gud vad skönt att åka utomlands, aviiis :(

2012-01-08 @ 12:59:10
URL: http://shuni.blogg.se/
Emelie

Du är tvungen att lägga ut bilder på hästen, bara så du vet ;) hihi!

Vill du länka oss asså på dina "länkar" liksom. Om du har tänkt att ha det, skulle vara snällt :)

2012-01-08 @ 14:44:39
URL: http://lineemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON