Reportage

Ni har väl inte missat reportaget om oss i tidningen idag?

Kommentarer
Emelie

Åh, vad fint det är!! fatta till sommaren när ni fått i ordning paddocken, hagarna osv, som det stod. Då kommer det bli ett riktigt drömställe, eller det är det ju redan. men ännu bättre! Din blogg kan bli stor henny :)

2012-01-16 @ 18:48:58
URL: http://lineemelie.blogg.se/
Linnea

Vill läsa:D:D

2012-01-16 @ 20:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON