Tankar...

Idag blev jag så himla arg och samtidigt ledsen när jag läste tidningen som vi får här hemma.
På Sävsjös sida med nyheter fanns det ett reportage om framgångsrika idrottare i kommunen, som fått diplom efter att ha uppnått vissa kriterier.
Då är min fråga; VARFÖR ÄR INTE RIDKLUBBENS ANNA JOHANSSON MED SOM VANN DM-GULD I HÖSTAS?!? gaah, sånt gör mig frustrerad.
anna
Jag hoppades verkligen av hela mitt hjärta, att någon slags förändring skulle ske i media efter att Roffe vann sitt Jerringpris för ett litet tag sedan. Men icke.
Ne, det här ska jag jobba vidare med. Jag tycker minst sagt att Anna också ska ha ett diplom, hon är lika värd det som de andra som fick diplom!!

Kommentarer
Anonym

Vad snäll du är som forskat vidare i detta, vilka eldsjälar du och din mamma är....bra för ridsporten!

2012-01-30 @ 19:41:38
shuni

Håller med dig där, ridsporten SKA fram mer!

2012-01-31 @ 12:35:49
URL: http://shuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON