10 juli 2012

God morgon på er!!
 
Idag är det tisdag, och endast 1 dag kvar tills vi styr partybussen mot årets största hästfest, FALSTERBO!!! :D
 
Gårkvällen spenderades med fika hemma hos Anna, supermysigt på balkongen i solnedgången! Himla fina vänner man är bortskämd med att ha då! Ni skulle bara veta!
 
 
Aja, idag ska jag jobba (om jag överlever utan att somna typ ståendes!!).. Sen ska ponnyn ridas och jag ska packa inför Falsterbo! Tänkte måla lite med, har 3 plank jag håller på att måla, som bara har en strykning kvar så tänkte fixa det ikväll innan jag reser bort några dagar!
 
Hepp, ha en bra dag! :D
 

Kommentarer
Linnea

Åh vad ja längtar tills f-bo, kan inte bli bättre!!:D

2012-07-10 @ 13:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON