29 juli 2012

God kväll på er!
 
Har ni haft en bra dag?
Min har nog varit den lugnaste söndagen på jag vet inte hur länge...
Har bara varit hemma hela dagen, myst med hästarna! Skrittat ponnyn och Cappellini varsin runda, och klappat lite extra på Lupol i boxen.. :D
 
Lupol blir helt knäpp om man ställer upp honom i gången just nu, tror han ska få göra någonting och med all den överskottsenergin så blir det alldeles för mycket för honom... 
Backar först så långt han kommer, hoppar sedan rakt upp och framåt i luften, och till sist landar på sina ömma framfötter... Därefter backar han igen, och så rullar det på... Därav att han endast blir omhändertagen i boxen just nu! haha. Galna häst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON