Ändrade planer!

Hej på er!

Lite ändrade planer för dagen... Skulle egentligen ridit ponnyn och även en till häst som skulle kommit hit på morgonen för att hoppas, men vi skjöt upp det tills ikväll istället.. Så då gick jag och la mig en timma till, var så himla trött ;)
 
Nu tänkte jag faktiskt städa undan lite på mitt rum... Det behövs verkligen!! Är ju typ aldrig hemma nu för tiden, så mitt rum är endast till för att sova i och lite klädombyten då och då... haha
Men nu ska det bli ändring på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON