Falsterbo-shopping!

I år är det första gången på länge som jag faktiskt har planerat att inhandla några saker på Falsterbo! Det händer inte särskilt ofta om jag ska vara ärlig! haha
 
Men något jag faktisk SKA köpa är ett par nya vita ridbyxor... De paren jag har där hemma nu börjar bli så himla slitna, och alla 3 är mera bruna/gula/beiga än vita...
 
När jag tänker efter behöver jag också köpa nya "hemma-benskydd" då ett av mina par börjar bli så sjukt slitna... Själva remmen som man drar runt är väldigt sliten och trillar snart bort...
 
 
 
Sen är det en massa andra saker jag gärna vill köpa... haha
Har länge suktat efter en blå kavaj, en ny hjälm med bra ventilation i, lite snygga pikéer, andra snygga ridkläder, schabrak.... Ja, sånt där som är roligt att handla men som däremot kostar desto mera! haha
 
Aa, vi får helt enkelt se vad jag kommer hem med, och hur många tusenlappar fattigare jag är.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON