Good day!

Japp, idag har det varit en bra dag!
Jobbet gick finfint! Direkt efter att jag slutade åkte jag ner till ridklubben för att bygga en bana då det var träningshoppning där nere nu ikväll...
Hem lika fort igen och slänga i sig lite lunch och fixa i ordning ponnyn, då han skulle vara med på hoppningen...
Hoppade 80cm (LD) och 90 cm (LC) med honom, felfritt båda gångerna!! =) Fick film på första rundan men sen dog kameran, så får se om det är något att ha! I så fall slänger jag upp den här!
 
 
Väl hemma blev det en ridtur med Lupol! Var i paddocken idag och tog några varv i trav, Lupol kändes superfin!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON