Hollandfavoriten nummer 3

Sist men inte minst bland mina favoriter i Holland kommer Callaway! :D
En 6årig valack efter Cardento - Bamtung.
 
 
 
 
En häst som fortfarande inte är så stark i sig själv och har heller inte full kontroll över alla sina kroppsdelar...
Jag fick rida den här ganska mycket då vi funkade superbra tillsammans! Väldigt trevlig att rida, om man bara inte samlar honom för mycket eller ställer alltför stora krav på honom som han ännu inte klarar utav...
Aja, detta är i alla fall en häst som jag tror kan bli hur bra som helst!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON