Inget internet...

Hej på er!

Vårat internet fungerar inte hemma... Eller, varken internet, tv eller telefon fungerar då vårat bredband dött totalt verkar det som! Får se om dom löser det under dagen, hoppas på det i alla fall!

Aja, därav anledningen till att jag inte uppdaterade något igår...
 
Gårdagen bjöd i alla fall på en massa vilande i solen.. Somnade några timmar, men som tur är brände jag mig inte! Hade nog vatt vääääldigt röd annars nu ;)
På kvällen var vi iväg och hämtade foder till våra hästar! Annars gjorde jag inget speciellt!
 
 
Idag får vi se lite vad dagen har att erbjuda... Ska eventuellt till Lasse, och om jag inte ska dit ska jag nog träffa Linnea! Gissar på att det blir sol och kanske lite bad med? Det kanske är dags för årets första dopp idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON