Myskväll!

Sådär, då var jag redo för en kväll med lite fina vänner och god mat!
 
Dagen har annars varit lugn och skön!
Det roligaste var helt klart ridpasset med Lupol! Hoppade några låga språng bara för att känna på honom, tänkte ta med honom till Lasse i början på nästa vecka men ville bara kolla läget innan dess... Och man kan väl säga som såhär, att den gamla galna Lupol är tillbaka! haha :D såååå himla lycklig och glad! Bockade och hade sig som aldrig förr i början, sötplutten!
 
 
Nu ska jag i alla fall åka iväg, vi hörs imorgon igen!
 
 
Jag och Anna, som jag ska till ikväll, för 2 år sedan på Winnerbäck-konsert! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON