Sadlar

Snart ska vi äntligen iväg med Lupol och testa ut en ny sadel till honom..
 
Hans gamla sadel ligger inte särskilt bra längre, och jag vantrivs att rida i den... Så just nu använder jag min älskade amerigo på honom, men den glider bak lite så får rida med brösta...
Men eftersom amerigon är den enda hoppsadeln som vi använder på alla hästar, har vi tänkt att byta in en av de andra mot en ny till Lupol, och den tredje ska vi försöka sälja...
 
 
Jag är riktigt sugen på en butet eller en equipe... Butet är ju alla hopprytters dröm, men när jag var hos Erika fick jag rida i en massa olika equipe-sadlar, och jag måste säga att jag gillar dom starkt!!
 
Vi får väl se helt enkelt vad vi kommer hem med för sadel, men nån fin och skön kan jag garantera er att det kommer bli! ;)
 
EK26 Special

Kommentarer
Martina- Retard Riders

Dem är sjukt sköna equipe sadlarna :) provsatt några i falsterbo, vill haaa :D

2012-07-25 @ 18:24:31
URL: http://RetardRiders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON