Snart augusti!

Idag är det den sista dagen i juli månad, imorgon är det redan augusti!!!
 
Vad kan man summera av denna månaden då?
 
På hästfronten har det varit ganska lugnt... Lupol har nu varit halt i en hel månad pga sin hov.. Den 2 juli var han halt första dagen, och är det fortfarande... Ganska trist om jag får säga det själv! Men jag hoppas han snart är bra igen!
Ponnyn har gjort stora framsteg. Har gjort 4 starter denna månaden, och har varit felfri i 3 av dom! Ska iväg på nästa tävling om knappt 2 veckor, får se hur han sköter sig då!
 
 
Annars det roligaste denna månaden var helt klart långhelgen i Falsterbo! Fantastiska vänner man har då :D det var helt klart lika bra i år som det brukar vara! Och nu är det inte ens ett år kvar tills nästa gång! haha
 
 
 
Aja, nu hoppas jag på lite bättre lycka denna månaden! Helst ska Lupol vara frisk och ponnyn såld, så att en ny häst kan få flytta in i stallet istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON