Snart semester!

Och där var sista veckan innan lite semester invigd! Jag ska alltså bara jobba 5 dagar till, tills jag är ledig i hela 4 dagar! haha, det ni ;) det är i alla fall 4 väldigt efterlängtade dagar! Snacka om att jag bara ska njuuuta!
 
 
Aja, hoppningen igår med ponnyerna gick fint! Planen med Waterloo är att bygga mer muskler så han blir ännu starkare... Vi förbereder oss inför en LB-debut!! Hoppas allt går vägen bara.
 
 
Just nu sitter jag på jobbet (detta är, som vanligt, ett tidsinställt inlägg), men senare idag hoppas jag på lite sol och även en fika med bästa Anna på Vallsjöbaden ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON