Falsterbo 2012

Hej på er!

Äntligen är jag tillbaka här! Gissar faktiskt på att ni har längtat efter mig med, eftersom ni i genomsnitt har kollat in här ca 3gånger / människa idag enligt min besöksstatistik! Antar att ni förväntar er lite uppdatering från min sida? ;) 
 
Jag har i alla fall haft en alldeles fantastisk underbar helg i Falsterbo! Som vanligt kanske man även ska tillägga?
Helgen har i alla fall bjudit på fantastiska hästar och hoppning! Jens och Lunatic var minst sagt outstanding i fredagens spännande nationshoppning! :D Och bara för att skryta lite extra, så kan jag ju berätta för er att jag fick reda på i helgen att Chiccas morfar är bror med Lunatic! Så vi kan ju hoppas på att dom har väldigt många gemensamma gener vad gäller hoppförmåga, vilja och gott hjärta!
 
 
Har även fyndat (!!) en del saker! Tänkte visa bild på det här i veckan!
Har också en hel drös med andra bilder att visa er, som också kommer att komma upp här framåt veckan! Så håll utkik!
 
Nu tänkte jag tacka för mig och fixa i ordning lite andra vettiga saker!
Imorgon börjar dagen med jobb kl. 06:45 igen så det blir en tidig morgon för mig!
 
 
Här har ni även en film att njuta av tills morgondagen!
 
 
 

Kommentarer
Emelie

Sant! Har nog kollat din blogg mer än 3 gånger ;) tror du det! Gäller ju att bli placerad med! Haha vi får se hoppas på det, tack :)

2012-07-16 @ 11:35:02
URL: http://lindblad.blogg.se
Sofie

Vad köpte du för något? Jag vill se bilder nununu! :D

2012-07-16 @ 12:49:31
URL: http://countmeamongyoursaints.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON