29 juni 2012

Hej på er!
 
Träningen igår med hästarna gick finfint! Lupol kändes fin enligt Emelie, hon har ju inte ridit han sen jag var i Holland... Så jag har skött mig i det alldagliga arbetet helt enkelt ;)
egentligen hade jag velat rida honom på banan idag, för att trimma ytterligare lite grann... Men chefen vill att han ska ridas ut idag, så då får det bli så helt enkelt!
 
Senare på kvällen igår red jag ponnyn, och hade besök av Elin!! Alltid lika jättetrevligt när hon är och besöker oss! :D flera av mina vänner borde göra det oftare tycker jag!!
 
 
 
Aja, idag efter jobbet ska jag och Sofia till Vetlanda. Först ska jag lämna av saker på tippen, därefter ska jag in till stan och se om jag hittar nån klänning att ha på mig på min brors 30års-fest nästa helg, och så ska jag hämta ett schabrak också som jag köpt!
Blir nog en bra start på helgen tror jag allt! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON