4 juni 2012

Hej på er!
Nu har jag äntligen gjort färdigt dagens sysslor.. avslutade även dagen med att baka lite nu ikväll, mysigt!! Himla bra avkoppling tycker jag, det funkar för mig i alla fall ;)


Dagen har annars varit bra.. Har jobbat på mossen idag, mitt traditionella sommarjobb! Alltid lika kul, vi går mest och skrattar om dagarna, vilket känns i magen nu kan jag lova er! haha, vi har verkligen så himla kul ihop!!



Aja, det jag måste berätta för er är i alla fall att alla hästar gick KANON igår! :D såå himla kul när man känner att det går framåt!
Testade det nya bettet på Lupol, och jag tror jag aldrig tidigare har ridit på en sån nöjd Lupol!! helt fantastisk känsla!! Blir till att testa det några fler dagar i veckan, hoppas att känslan håller i sig!





Imorgon väntar det jobb för min del!! Men här kommer det bland annat upp en nyhet som händer här hemma hos oss just nu! Jag är fetnöjd :D

Aja, kika in imon igen så får ni se!
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON