Hemma

Sådär, nu är jag hemma och ligger i sängen! =)
Stannde och käkade på vägen hem, så var hemma lite senare än tänkt... Men hungriga som jag och systeryster var gjorde inte det oss någonting, bara vi fick mat ;)
Nu tänkte jag sova och ladda inför morgondagen som börjar med jobb... På eftermiddagen ska jag rida, åka iväg och rida en annan, ny, häst! =) Kul att se vad det är för nåt! Sen på kvällen kommer en hovslagare hit och ska verka småttingarna... Ja, det blir nog full rulle hela dagen skulle jag tro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON