Mossen!

Sådär, då var denna dagen förbi... Sorry för dålig uppdatering nu i eftermiddag, men har lagt bloggen åt sidan lite denna veckan.. tiden har helt enkelt inte funnits till och jag har inte haft något direkt roligt att blogga om!


Idag har jag i alla fall varit och jobbat från klockan 7-17 på mossen.. Därefter kom jag hem och åkte till granngården lite snabbt, köpte lite vantar att ha att jobba med... Alltid bra att ha ;)


Imorgon väntar en ny dag på mossen, därefter ska jag rida och allt inför tävlingen på söndag ska förberedas! Ska även försöka fixa lite filmer hit till er från onsdagens träningshoppning... Blir nog varsin runda på 80 cm som kommer upp här!

Nu tänkte jag i alla fall lägga mig i sängen, hoppas ni får en bra helg!


Kommentarer
Ebba

Sv; Tack ;D

2012-06-08 @ 21:56:57
URL: http://northons.blogg.se/
linnea

åh käraste mossen!! Haha.. Saknar det faktiskt lite grann..:), fast inte regnet och knotten!! ps. hälsa polackerna, olala!!!;)

2012-06-08 @ 22:29:19
Emelie

Tror Alicias mamma filmade dig, vet inte när det var xD Men någon film har de i alla fall :) tror jag..

2012-06-09 @ 07:41:23
Amanda

Hastarna har skott sig finfint an sa lange pa tavlingen, bara denna dagen kvar ;)

2012-06-09 @ 09:27:49
URL: http://lifeofshowjumping.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON